تم تولد جشن آوا

فروش تخصصی تم تولد و لوازم تولد

تم تولد جشن آوا

فروش تخصصی تم تولد و لوازم تولد

  • ۰
  • ۰

برگزاری تولد کودک از جذاب ترین و هیجان انگیزترین رویدادهایی است که می توان در آن حضور داشت. اگر چه ممکن است کودکان ما در آینده، تولدهای ابتدایی خود را به خاطر نیاورند، اما با انتخاب بهترین ها، از جمله بهترین تم تولد و بادکنک آرایی مناسب و ...، بهترین شب را از این یک روز در سال خلق می کنیم. این چیزی است که به واقع خود ما نیز به آن نیاز داریم.

بهترین تم تولد کودک

چیزی که می تواند تولد کودک را با هیجان بیشتری آمیخته کرده و به آن رنگ و بوی افزون تری بدهد، استفاده از تم تولد کودک خواهد بود. هر چه قدر در بزرگسالی از جنسیتی کردن تم های تولد و به طور کلی شکل برگزاری تولد، فاصله می گیریم، در کودکی این موضوع پررنگ به نظر می آید. برای کودکان پسر، از تم های تولد آبی رنگ استفاده شده و برای دخترک های شیرین به سراغ رنگ های صورتی می رویم. اما اگر شما از آن دسته افراد هستید که به مرزبندی بین سلایق و دنیای دخترانه و پسرانه علاقه مند نیستید، می توانید رنگ لیمویی یا بنفش و یاسی را انتخاب کنید.

بادکنک ها نیز کودکان را بسیار ذوق زده خواهد کرد. با انتخاب بادکنک هایی زیبا و پرزرق و برق، می توانید حتی کودک دو ساله ی خود را به هیجان بیاورید. به ویژه با به بازار آمدن بادکنک های چراغ دار، می توان نوع دیگری از دکوراسیون را با تم تولد کودک مخلوط کرده و فضایی نورانی و بسیار جذاب ایجاد کرد.

برای برگزاری تولد کودک بهتر است که همه تزئینات را کمی پایین تر از حد معمول بیاورید. البته در نظر گرفتن ارتفاع قد میهمانان بزرگسال نیز لازم است تا تردد به راحتی صورت بگیرد. اما تا جایی که این موضوع اجازه می دهد، تزئینات و تم را پایین آورده و اجازه دهید به فضای رفت و آمد کودکان، نزدیک تر شوند.

چیزی که می خواهیم شادی کودک شما و قرار گرفتن وی در محیط و فضایی متفاوت است. به همین دلیل با پایین آوردن تم تولد و بادکنک ها و غیره ، می توانید کودک خود را به دنیای جشن و شادی نزدیک تر سازید.

گیفت های کودکانه را فراموش نکنید

گیفت های کودکانه را به هیچ وجه از قلم نیندازید. بچه ها از  دیدن هر چیز رنگی به وجود می آیند و ممکن است ساعت ها و روزها با آن سرگرم بوده و جذب آن شوند. توجه داشته باشید که اگر کودک شما زیر 3 سال دارد، این گیفت ها را به شکلی سفارش داده و تهیه کنید که امکان بلع و به دهان بردن آن برای کودکان وجود نداشته باشد. از یاد نبریم که کودکان همیشه و در همه حال، امکان خوردن هر قطعه ای را دارند و کافی است که یک لحظه از آن ها چشم برداشته و غفلت کنیم. به همین دلیل در انتخاب گیفت جشن تولد کودک دقت کافی داشته باشید.

برای سفارش انواع گیفت تولد به سایت https://jashnava.com/  مراجعه کنید.

خوراکی های جذاب برای کودکان

مراسم تولد کودکان در بخش شام و پذیرایی نیز کمی متفاوت خواهد بود. این جشن تولد کودک دلبند شماست و باید خوراکی های آن نیز تطابقی با طبع کودکانه ی وی داشته باشد. از این روی منوی شام مقداری تغییر کرده و حتما غذاهای مناسب کودکان را در خود جای خواهد داد.


  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • ava zand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی